Модуль 4
Сьогодні ми ознайомилися з питаннеям формуючого оцінювання. Створили таблицю оцінювання навчальних потреб учнів (таблиця 3-х-д). Формували учнівські питання, що вони хочуть знати та для щоб володіти етикою спілкування. В ході тренінгу звернули увагу на те, що педагоги повинні націлювати учнів на кінцевий результат.Розробила структуру спілкування.Створила організаційну діаграму для оцінювання навчальних потреб учнів. Ну що ж успішно рухаємось вперед до досягнення кінцевої мети.
Сьогодні ми ознайомилися з питаннеям формуючого оцінювання. Створили таблицю оцінювання навчальних потреб учнів (таблиця 3-х-д). Формували учнівські питання, що вони хочуть знати та для щоб володіти етикою спілкування. В ході тренінгу звернули увагу на те, що педагоги повинні націлювати учнів на кінцевий результат.Розробила структуру спілкування.Створила організаційну діаграму для оцінювання навчальних потреб учнів. Ну що ж успішно рухаємось вперед до досягнення кінцевої мети.
Комментариев нет:
Отправить комментарий